Mivel a világ generációváltáson megy keresztül, fontos, hogy alkalmazkodjunk a digitális fogászati ​​gyakorlatokhoz

A Covid-19 világjárvány rávilágított a digitális modellre való átállás szükségességére a teljes fogászati ​​ipar számára. Az új valóságban a digitális fogászat még nagyobb jelentőséget kap, mivel olyan világban élünk, ahol a fogyasztók – különösen a millenniumi és a Z generációs korosztály – elfogadták a digitális technológiát, és joggal nevezik őket „digitális bennszülötteknek”.

Sok vállalkozás már felismerte a digitális átalakulás szükségességét, többen már a járvány előtt megkezdték ezt az utat. A fogászati ​​ágazatban a világjárvány rávilágított a felgyorsított digitalizálás szükségességére, a lezárások és a biztonsági protokollok bizonyos mértékig korlátozzák a normál gyakorlatot. Ahhoz, hogy a fogorvosi rendelők boldoguljanak ebben az új valóságban, a hibrid modell biztosítása – ahol a fizikai konzultációt online eszközök egészítik ki – egy érvényes lehetőség, amelyet érdemes megfontolni.

A fogászat jövőjének alakítása

Ahogy a fogorvosi szektor felgyorsult a világjárványra adott válaszában, a közösség elérésének új módjait azonosították új, gyakran innovatív megközelítések révén, mint például a fogorvosi osztályozás vagy a virtuális munkafolyamatok megvalósítása.

A digitális eszközök alkalmazása javíthatja az általános fogyasztói élményt, és növelheti a fogorvosi praxis kényelmét. Amikor a járvány idején a rendelőket bezárták a betérő betegek elől, az orvos által felügyelt távfogászat szolgálta a platformot az időben történő és létfontosságú fogászati ​​ellátás folytatásához.

Az online kommunikációs eszközök lehetőséget biztosítanak a szakembereknek arra, hogy nyomon kövessék pácienseik kezelésének előrehaladását, és korai szakaszban megválaszolják a felmerülő kérdéseket. A fogszabályzók és a fogorvosok sikeresen válaszolnak a páciensek kérdéseire, és – ahol lehetséges – a digitális megközelítésre összpontosító ellátási terveket dolgoznak ki. A digitális fogászat által teremtett többletkapacitás lehetőséget adott a fogorvosi rendelőknek, hogy ne csak stabilizálják üzletüket még a járvány idején is, hanem hozzájárultak a fogorvosi konzultáció omnichannel megközelítésének kialakításához, segítve az időgazdálkodást és a betegek távellátását.

Az új generáció bevonása

Az Egyesült Arab Emírségekben, ahol a teljes lakosság 85 százaléka 45 év alatti, virágzik a digitális fogászati szolgáltatások – mivel az okostelefonok és az internet elterjedése gyakorlatilag zökkenőmentessé tette az átállást. A fogászati ​​egészségügy nem csak azért jött, hogy maradjon, hanem továbbra is növekedni fog a kereslet. Valójában az Egyesült Királyságban az Oral Health Foundation által végzett tanulmány a közelmúltban arról számolt be, hogy a 35 év alatti lakosság átlagosan háromszor annyit költ fogászati ellátásra, mint az országos átlag.

A Z generáció jellemzően nem akar várni az időpontfoglalással. A közösségi média és más digitális platformok jelentik az első információforrást. Noha óvakodnunk kell attól, hogy valaki pusztán az online vélemények és a közösségi oldalak csevegése alapján jusson következtetésre, ahelyett, hogy egy fogorvossal konzultálna, mielőtt megalapozott döntést hozna, a helyzet az, hogy az online eszközök maradnak.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap